Veteriner Sağlık Servisleri

MEDİKAL SERVİSLER

Medikal Servisler

a - Değerlendirme ve Aşılama

Taurus Veteriner Kliniği'ne geldiğinizde doktorunuz kedi-köpeğinizin tam fiziksel muayenesini  (göz, kulak,deri, kalp,sinir sistemi, sindirim sistemi ve iskelet sistemi) her hangi bir anormalliğe karşı yapmaktadır.
Kedi-köpeğinizin muayenesi sonrasında doktorunuz aşılama programını oluşturur.

b - Mikroçip ile Kayıt Altına Alma

Taurus Veteriner Kliniği’nde kedi -köpeğiniz güvenli kimlikleme yöntemiyle kayıt altına alınır.
Pirinç büyüklüğündeki elektronik çip, ufak bir iğne yardımıyla köpek veya kedinizin sırt bölgesine yerleştirilir. Otomatik olarak 15 haneli mikroçip numarasi hayvanınızın adına size verilir. Kimlikleme işleminin yapıldığı tarihten itibaren 5-7 yıl boyunca, sizin ve hayvanınızın bilgileri internet ortamından rahatça ulaşılabilir hale gelir. Kaybolduğunda veya kaçtığında bulunmasını kolaylaştıran ( GPS özelliği yoktur) bir sistemdir.

c - Kan Analizleri

Taurus Veteriner Kliniği’nde köpek-kedinizin rutin kan hemogram -formül lökosit değerleri  ve kan biyokimya değerleri aynı gün içerisinde kontrol edilebilir.
Kısa bilgi olarak; Kan biyokimyası  ile kedi-köpeğinizin karaciğer, böbrek ,pankreas değerleri yanı sıra tiroid profili, kan gazları kontrol edilirken kan hemogram formül lökositi ile kedi-köpeğinizin kansızlık durumuna , vücutta enfeksiyon olup olmadığına bakılır.

d - Laboratuvar Testleri ve Mikroskobik İnceleme

Taurus Veteriner Kliniği’nde uygulanabilen laboratuvar testleri  ve mikroskobik incelemeler sayesınde sizlere hızlı sonuca ulaşma imkanı sunuyoruz.
Bu testler arasında viral hızlı testler  veya viral ELISA – PCR  laboratuvar testleri , idrar-dışkı tahlili ve mikroskobik incelemesi, deri kazıntısı ve tüy örneği mikroskobik incelemesi bulunmaktadır.

e - Parazit Kontrolü

Taurus Veteriner Kliniği’nde kedi-köpeğinizin iç parazit(halk dilinde kist aşısı)tedavisi  ve dış parazit (pire,kene,bit) tedavisi rutin olarak kontrol edilir ve programına uygun tarihlerde kedi-köpeğinize uygulanır.

f - Dijital Görüntüleme

Taurus Veteriner Kliniği’nde radyolojik görüntüleme ile kedi-köpeğinizin iskelet sistemi, sindirim kanalı(mide,barsaklar),solunum yolu ve organları(ciğerler,soluk borusu),kalbi,üriner sistemi(idrar kesesi,böbrekler) her hangi bir anormallik açısından incelenir.Kullandığımız cihazın ışınları size ve kedi-köpeğinize zarar vermemektedir. Çıkan sonuçları bilgisayarınzda rahatça görüntüleyebilirsiniz.

g - Beslenme

Taurus Veteriner Kliniği’nde sadece birinci kalite mamalar ile kedi-köpeğinize yaş-sağlık-ırk durumlarına uygun diyet seçilir.

h - Göz ve Kulak Sağlığı

Taurus Veteriner Kliniği’nde  kedi-köpeğiniz göz ve kulak  sağlığının kontrolüyle  ilgili tüm donanımlar mevcuttur.

i - Deri Sağlığı

Taurus Veteriner Kliniği’nde kedi-köpeğinizin çeşitli deri problemleri ile ilgili yukarıda bahsettiğimiz laboratuvar testleri  ve mikroskobik incelemelerle problemin kaynağına inilerek uygun çözüme ulaşılır.
Deri problemleri  hormonel, paraziter, mikrobiyel, fungal veya alerjik etkenlere bağlı şekillenebilir.

j - Kardiyoloji ve Ortopedi

Taurus Veteriner Kliniği’nde alanında uzman Veteriner Hekim danışmanlarımız randevu ile kedi-köpeğinizin gerekli kontrollerini yapar ve uygun tedavileri önerir.